Olsztyn

 

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Adopcyjny w Olsztynie


Olsztyn, ul. Żołnierska 11c , tel. 89 534 95 94

 

zmiana adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 

 

Dyrektor Ośrodka:   Bożena Puszkiewicz - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Olsztyn:

 

 

Anna Kin – pedagog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Dorota Zdziarska – pedagog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Joanna Sztachelska – pedagog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Wioletta Burdalska – pedagog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Sylwia Ramczykowska - pedagog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Anna Bałazy - pedagog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Agnieszka Kozłowska - pedagog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Elżbieta Korona – psycholog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Magdalena Krasnoborska-Wirchanowicz – psycholog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Katarzyna Danielewicz - psycholog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Anna Szałkowska - psycholog - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Joanna Zalińska – główny księgowy, specjalista ds. kadr  - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Bożena Sadowska – referent administracyjny - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Joanna Nowakowska - referent administracyjny - wmoa.olsztyn@ Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 

 

 Ośrodek czynny w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1530.

 

Szkolenia kandydatów na rodziców adopcyjnych odbywają się raz w tygodniu w godzinach popołudniowych 1530 - 1930.

 

 

 

Ogłoszenie o naborze do pracy na stanowisko Główny Księgowy, Specjalista ds. kadr

w Warmińsko - Mazurskim Ośrodku Adopcyjnym w Olsztynie.

 

 

Termin składania ofert: 25 maja 2019 r.
Nazwa stanowiska: Główny księgowy (0,75 etatu), Specjalista ds. kadr (0,25 etatu) – 1 etat
Miejsce pracy: 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 11c.

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
................................................................................................................................................................................................................

A. Wymagania niezbędne:

1) Obywatelstwo polskie.
2) Wykształcenie:
a) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie, co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości lub
b) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub podyplomowe studia ekonomiczne i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości,
3) Doświadczenie zawodowe:
a) co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości jednostek finansów publicznych lub w kontroli finansowej podmiotów finansów publicznych lub
b) osoba jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
c) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne na podstawie odrębnych przepisów.
4) Umiejętność redagowania pism urzędowych.
5) Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
6) Umiejętność pracy w zespole.
7) Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni z praw publicznych.
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
9) Nieposzlakowana opinia.

B. Wymagania dodatkowe:

1) Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce.
2) Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych.
3) Biegła znajomość zagadnień podatkowych i księgowych.
4) Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych ZFŚS i administracji kadrowej.
5) Znajomość prawa zamówień publicznych.
6) Znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych (RODO).
7) Umiejętność realizowania założonych celów, rzetelność, uczciwość.
8) Samodzielność.
9) Umiejętność interpretacji przepisów.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Głównego Księgowego:

.....................................................................................................................
1. Prowadzenie rachunkowości budżetowej Ośrodka.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
5. Przygotowywanie projektów planów finansowych Ośrodka w oparciu o zapotrzebowanie merytorycznych komórek organizacyjnych Ośrodka.
6. Koordynowanie planowania wydatków budżetowych oraz potrzeb w zakresie wykorzystania środków finansowych pracy w oparciu o zapotrzebowania merytorycznych komórek organizacyjnych Ośrodka.
7. Bieżące informowanie dyrektora Ośrodka o realizacji planu finansowego.
8. Analiza wykorzystania środków finansowych będących w dyspozycji Ośrodka.
9. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.
10. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad działalnością Ośrodka w zakresie spraw finansowo – księgowych.
11. Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Specjalisty ds. kadr:
..................................................................................................................................................................................................................

1. Prowadzenie akt osobowych.
2. Sporządzanie umów o pracę.
3. Sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników.
4. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie stosownej dokumentacji (karta urlopowa, plany urlopowe, urlopy okolicznościowe itp.).
5. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich.
6. Zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i ich rodzin.
7. Przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych świadczeń pracowniczych.
8. Prowadzenie ewidencji szkoleń BHP i Ppoż oraz badań lekarskich pracowników oraz kontrola ich aktualności.
9. Sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych i zatrudnionych pracowników.

IV. Preferowane będą następujące dodatkowe wymagania:

.......................................................................................................


1. Posiadanie ogólnej znajomości księgowości budżetowej, plan kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
2. Posiadanie wiedzy i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości.
3. Posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
4. Cechy osobowości: komunikatywność, dyskrecja, odpowiedzialność, sumienność, terminowość.
5. Osoby niepełnosprawne, o ile kandydat złoży wraz z dokumentami kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.


V. Warunki pracy na danym stanowisku:

.................................................................................


• Praca przy komputerze.
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Warmińsko-Mazurskim Ośrodku Adopcyjnym w Olsztynie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


VI. Wymagane dokumenty:

................................................................................................
1. List motywacyjny.
2. Życiorys zawodowy.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Referencje, opinie.
6. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko- Mazurskiego – ww.bip.warmia.mazury.pl
7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
8. Aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego – w oryginale lub odpisie poświadczonym notarialnie.
9. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
10. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji (załącznik na stronie internetowej).
11. Inne dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VII. Termin składania dokumentów:

...............................................................................

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Warmińsko – Mazurskiego Ośrodka Adopcyjnego w Olsztynie (w godz. 7.30 – 15.30) lub przesłać w terminie do dnia 25.05.2019 r. (decyduje data wpływu do sekretariatu) na adres: Warmińsko – Mazurski Ośrodek Adopcyjny w Olsztynie, ul. Żołnierska 11c, 10-558 Olsztyn z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego, specjalisty ds. kadr" w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata. Dokumenty, które nie wpłyną w określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

VIII. Informacje dodatkowe:

..............................................................................


Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów. Aplikacje, które wpłyną do W-MOA po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.adopcja.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Warmińsko - Mazurskiego Ośrodka Adopcyjnego w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 11c.

 

 

Dyrektor
Warmińsko - Mazurskiego Ośrodka Adopcyjnego w Olsztynie
Bożena Puszkiewicz

 

 

 

 

pobierz plik PDF STATYSTYKI